رویدادها آرشیو خبر ها
حفظ استحکام و تلاش برای رویاپردازی

حفظ استحکام و تلاش برای رویاپردازی

سرمربی یوونتوس امروز برای بار دوم موفق شد جایزه نیمکت طلایی را برنده شود، ماسیمیلیانو آلگری که پیش از این در زمانی که سرمربی کالیاری بود این عنوان را کسب کرده بود پس از تصاحب دوباره این جایزه گفت:

 

موضوع پیشنهاد چلسی؟

 

سال بعد هم من مربی یوونتوس خواهم بود چرا که هنوز هم یک سال از قراردادم باقی ماند.

 

شرایط یوونتوس؟

 

این برای من کاملاً خاص است زیرا هرگز تا پیش از این با بشگاه دیگری برای من اتفاق رُخ نداده است، ما به پایان فصل نزدیک می شویم و برای بردن اسکودتو و کوپا ایتالیا تلاش خواهیم کرد و می بینیم که چه اتفاقی در لیگ قهرمانان خواهد افتاد.

 

جایزه نیمکت طلایی؟

 

این عنوان معنا و مفهوم بسیار مهمی دارد، اینکه همه تیم خوب کار کرده است. من از بازیکنان و کل مجموعه باشگاه تشکر می کنم.

 

شما به چه کسی رای دادید؟

 

سرمربی لازیو، استفانو پیولی.

 

و حالا (کسب این عنوان در) سال آینده؟

 

نمی دانم، به این بستگی دارد که چگونه فصل را تمام کنیم. مائوریتزو ساری مطمئنا یکی از نامزدهای دریافت این جایزه خواهد بود. سرمربی های فروزینونه و کارپی هم کارهای فوق العاده ای انجام داده بودند و در این فصل هم بار دیگر این را نشان دادند.

 

بازی با بایرن مونیخ؟

 

غیر ممکن نیست، اما آن ها همیشه یکی از تیم هایی بودند که برای بردن هرچیزی مدعی بودند. لیگ قهرمانان برای ما به عنوان یک رویا ادامه خواهد داشت، باید تلاش کنیم و کارمان را در مونیخ انجام دهیم.

 

سرمربی یووه ادامه داد:

 

این یک بازی زیبا خواهد بود و ما هر کاری را برای صعود انجام خواهیم داد، ولی این آسان نیست. اکنون باید به بازی روز جمعه مقابل ساسولو فکر کنیم و پس از آن بازی بایرن خواهد بود.

 

یووه اکنون با 3 امتیاز بیشتر در صدر جدول است و بدنبال پنجمین اسکودتو پیاپی...

 

پیش از همه هستیم، باید استحکاممان را برای کسب پنجمین اسکودتو که به ما این اجازه را می دهد در تاریخ یوونتوس وارد شویم حفظ کنیم. در حال حاضر بازی با ساسولو را داریم که همه تیم های بالای جدول را شکست داده و ما امیدواریم که متوقفشان کنیم.

 

رُم؟

 

رُم می تواند از حالا تا آخر فصل در همه بازی ها برنده باشد، همانطور که ناپولی هم می تواند. مجموع امتیاز لازم برای اسکودتو بسیار بالا خواهد بود.

 

شایان ذکر است که آلگری ششمین مربی تاریخ یوونتوس است که به چنین عنوانی دست پیدا می کند و در نتیجه یووه با این جایزه بالاتر از میلان و به تنهایی در جایگاه اول لیست این جایزه قرار می گیرد ، او همچنین بعد از فابیو کاپلو اولین مربی است که با دو تیم مختلف موفق به کسب این جایزه شده است. آنتونیو کونته 3 بار و لیپی دو بار به عنوان مربی یوونتوس این جایزه را از آن خود کرده بودند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: